به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام سید حسین علوی اظهار کرد: اوایل آبان ماه امسال رسیدگی به قتل یک خانم اردبیلی در جریان رسیدگی قضائی قرار گرفت. مقتول با اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داده بود و بررسی‌ها نشان داد که گلوله را پسر ۳۵ ساله مقتول در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام سید حسین علوی اظهار کرد: اوایل آبان ماه امسال رسیدگی به قتل یک خانم اردبیلی در جریان رسیدگی قضائی قرار گرفت. مقتول با اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داده بود و بررسی‌ها نشان داد که گلوله را پسر ۳۵ ساله مقتول در خانه شأن به مادر خود شلیک کرده بود.

وی افزود: پس از این حادثه پسر جوان بازداشت شد و در اعتراف خود گفت: «آن روز یک اسلحه شکاری را به خانه برده بودم و می‌خواستم فقط با آن یک عکس بگیرم. اما قبل از عکس گرفتن تصمیم گرفتم اسلحه را تمیز کنم. در حال تمیز کردن اسلحه بودم و مادرم هم روبه‌روی من بود که یک دفعه دستم به ماشه خورد و یک گلوله از اسلحه شلیک شد و به مادرم اصابت کرد.»

علوی ادامه داد: در حالی که متهم به شدت اظهار ندامت و پشیمانی کرده و به خاطر از دست دادن مادرش بی قرار بود، با تلاش ستاد صبر توسعه حل اختلاف استان اردبیل، برادران متهم و مادربزرگ او از نیت غیر عامدانه متهم مطلع شدند و در کمتر از ۲۰ روز از وقوع قتل، نسبت به متهم اعلام بخشش و رضایت کردند.

به گفته وی پرونده برای رسیدگی از حیث عمومی جرم در مراتب رسیدگی قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع