رامین صادقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل قرار شد بانک های عامل در کنار پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای گلخانه ای و طرح های گردشگری با توجه به شرایط کرونایی در باز پرداخت وام استمهال در نظر گیرند. وی تصریح کرد: قرارشد به سرعت ترخیص […]

رامین صادقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل قرار شد بانک های عامل در کنار پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای گلخانه ای و طرح های گردشگری با توجه به شرایط کرونایی در باز پرداخت وام استمهال در نظر گیرند.

وی تصریح کرد: قرارشد به سرعت ترخیص تجهیزات تله سیژ خلخال و شابیل و برف کوب پیست اوجور از گمرگ انجام و اداره کل استاندارد مجوز لازم را صادر کنند.

صادقی در مورد تامین مواد معدنی برای کارخانه صدف داش اردبیل گفت: واحدهای فراوری معدنی مقرر شد تا فاکتور فروش صادر تا این فاکتور تحویل بانک شده وفرایند پرداخت تسهیلات تسهیل شود.

وی از تامین سوخت دوم کارخانه سیمان و نیروگاه سیکل ترکیبی خبر داد و بیان کرد: با توجه به قطع گاز در این دو واحد تولیدی سوخت جایگزین بموقع تامین شده است.

رئیس سازمان صمت اردبیل خاطرنشان کرد: با تاکید صاحبان تولیدی استان بویژه انجمن تولید آسانسورقرار شد در تولید مسکن در قالب نهضت ملی مسکن از ظرفیت تولیدات استان استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع