علی اسلامی در حاشیه جلسه شورای فنی استان به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: در آخرین جلسه شورای فنی استان اردبیل مقرر شد با همکاری انجمن صنفی کارگران صنعت ساختمان و فنی و حرفه ای استان اردبیل این بانک اطلاعاتی در سامانه ای ثبت شده و افراد به تناسب تخصص و تبحر این نیروها امکان […]

علی اسلامی در حاشیه جلسه شورای فنی استان به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: در آخرین جلسه شورای فنی استان اردبیل مقرر شد با همکاری انجمن صنفی کارگران صنعت ساختمان و فنی و حرفه ای استان اردبیل این بانک اطلاعاتی در سامانه ای ثبت شده و افراد به تناسب تخصص و تبحر این نیروها امکان بهره گیری و استفاده از توان آنها را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فنی و حرفه ای استان اردبیل برای این نیروها کارت مهارت درجه یک تا سه صادر کرده که با ثبت اطلاعات آنها در این بانک و سامانه به راحتی می توانیم به این نیروهای متخصص و کاربلد دسترسی داشته باشیم.

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به کاهش هزینه های آموزشی کارگران صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: براساس تفاهمنامه امضا شده قرار شد تا ارائه این آموزش ها با همکاری مشترک انجمن و فنی و حرفه ای با مبلغ کمتری انجام شود تا امکان شرکت علاقمندان بسیاری در این دوره ها فراهم آید.

انتقال آب قزل اوزن به دشت اردبیل در اولویت مسئولان

اسلامی افزود: کارگروه نظارت و پیگیری در جلسه شورای فنی مشکل اصلی تامین آب شرب در اردبیل را مطرح کرده اند که در صورت بی توجهی می تواند در فصل تابستان به بحرانی جدی تبدیل شود.

وی ضرورت انتقال آب از حوزه قزل اوزن را یادآور شد و بیان کرد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است که باید به سرعت در کنار جذب این اعتبار عملیات اجرایی نیز شروع شود.

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: با ارزیابی نهایی عملیات انتقال آب از قزل اوزن و ارتقای تصفیه خانه آب اردبیل به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که انتظار می رود مسئولان در این زمینه پیگیری لازم را انجام دهند.

اسلامی به فعال بودن پروژه بیمارستان نجف زاده اشاره کرد و گفت: شورای فنی نقشه ها و روند اجرایی این پروژه را مورد رصد قرار داده و تلاش می کند تا این بیمارستان جایگزین فاطمی با روند کیفی تر اجرایی و عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: در این جلسه همچنین گزارشی از بازدید فنی پروژه ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه آب شرب اردبیل ارائه شد و در کنار آن گززارشی از روند توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر برای اعضا مطرح شد.

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در جلسه شورای فنی همچنین قرار شد با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعیین تکلیف معارض محور سربند به مشگین شهر در محدوده تپه اولتان با تدابیر قانونی برطرف شده و پروژه با سرعت مناسبی توسط راه و شهرسازی ادامه یابد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار