به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدحامد عاملی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: پیگیری شبانه‌روزی برای رفع موانع تولید در استان اردبیل به عنوان اولویت اساسی و مهم وجود دارد که امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده دغدغه و مشکلات تولیدکنندگان را برطرف‌ کنیم. وی بیان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدحامد عاملی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: پیگیری شبانه‌روزی برای رفع موانع تولید در استان اردبیل به عنوان اولویت اساسی و مهم وجود دارد که امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده دغدغه و مشکلات تولیدکنندگان را برطرف‌ کنیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم  تولیدکنندگان در راستای‌ اشتغال‌زایی و پیشرفت کشورمان گام بردارند، چرا که امروز باید برای رونق تولید و رفع معضل بیکاری در جامعه همه ارگان‌های ذی‌ربط و تولیدکنندگان دست به دست هم دهند.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران با مشکلات اساسی مواجه هستند ضرورت دارد بانک‌ها و مسئولان ذی‌ربط، در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

عاملی ادامه داد: اولویت اساسی و مهم ما رونق تولید و کمک به توسعه اشتغال است که نیاز است تا مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مربوطه برای رفع مشکلات تولیدکنندگان همکاری‌های لازم را داشته باشند و با قرارگیری در جریان مشکلات طرح‌های سازنده‌ای را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و راه‌اندازی واحدهای راکد است که نیازمند توجه جدی و ویژه در این زمینه هستیم.

اشتغال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش صنعت
در ادامه رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: در سال جاری برای اشتغال شش هزار نفر در استان با ایجاد ظرفیت در بخش صنایع هدف گذاری شده است که در این زمینه به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستیم.

وی بیان کرد: شرایط مناسب برای دریافت تسهیلات برای ۳۰۰ واحد تولیدی وجود دارد که به همین منظور تسهیلات سرمایه در گردش و زمینه رونق و پشتیبانی تولید و اشتغالزایی برای تقویت تولید باکیفیت و اشتغال امری لازم و ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: در طول نیمه نخست امسال زمینه اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر در بخش صنعتی فراهم آمده و نیازمند استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم.

انتهای پیام/

منبع