نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: باند اصلی فرودگاه اردبیل با ۱۰۰ میلیار تومان اعتبار تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

صدیف بدری عصر امروز در بازدید از عملیات عمرانی پروژه‌های فرودگاه اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده باند اصلی فرودگاه اردبیل با ۱۰۰ میلیار تومان اعتبار تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که مراحل اجرایی پروژه‌های فرودگاه اردبیل با روند مناسبی در حال اجرا است گفت: اجرای عملیات عمرانی ترمینال جدید را با جدیت پیگیر هستیم و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم با تامین ا عتبارات کافی و مورد نیاز پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ میلیارد تومان نیز اعتبار برای اتمام ترمینال جدید فرودگاه اردبیل تحصیص یافته که تلاش بر این است که در سفر آتی رئیس جمهور آبان ماه امسال شاهد بهره‌برداری از این پروژه نیز باشیم.

بدری تصریح کرد: توسعه اقتصادی و گردشگری استان نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری است تا بتوانیم روند پیشرفت را تسریع کرده و راه توسعه استانی را هموار کنیم و مشکلات و موانع موجود که بر سر راهمان است را از میان برداریم تا روند اجرایی پروژه‌ها به قوه خود باقی بماند.

وی اظهار کرد: توسعه برنامه‌های فرودگاه‌های استان نیز هم‌اکنون با جدیت و اهتمام ویژه مسئولان مبنای کار قرار گرفته و انتظار می‌رود موضوع تاخیر پروازها نیز بررسی و احصا شود تا بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران و هم‌استانی‌ها داشته باشیم و مطالبات آنان را در این زمینه برطرف کنیم.