پنج زندانی جرائم مالی و غیر عمد گرمی با کمک‌های جمعی از خیرین و بسیج حقوق‌دانان به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام حمید بهاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی، خیرین و بسیج حقوق‌دانان شهرستان گرمی و با هماهنگی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان، ۵ نفر از زندانیانی که به‌دلیل بدهی یا ارتکاب به جرایم غیرعمد و نبود استطاعت مالی در بند بودند، با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال به شاکیان و اعلام رضایت آن‌ها به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با تقدیر از همیاری خیرین در امر حبس‌زدایی از زندان‌ها افزود: بسیاری از زندانیان خلافکار نبوده و بر اثر حادثه در زندان هستند و لازم است فرهنگ آزادی این زندانیان را در جامعه نهادینه کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی ادامه داد: نیکوکاران شهرستان گرمی، تاکنون زمینه آزادی بسیاری از مددجویان نیازمند را فراهم کرده‌اند که شکل گرفتن خدمات اجتماعی،کمک‌های مؤمنانه و استمرار آن از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی گرمی به‌شمار می‌رود.

بهاری بیان کرد: یکی از وظایف امامان محله، روحانیون طرح هجرت، مستقر و جهادی شهرستان گرمی، جذب خیرین، ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی و فرهنگ‌سازی در مقوله نیکوکاری و امور خیریه است.

انتهای پیام/