حسین مولایی، فرماندار شهرستان گرمی در دیدار با محمدرضا شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: تهیه و اجرای طرح هادی در شهرستان گرمی‌ با توجه به بالا بودن شاخص‌های محرومیت و گستردگی روستاها به اعتبارات ویژه دولتی بستگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مولایی با اشاره به وابستگی بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی به اعتبارات دولت، گفت: با توجه به نیاز روز روستاهای شهرستان‌ گرمی و با توجه به توسعه ساخت و ساز در آنها اجرا و همچنین بازنگری در طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان از ضروریات است.

فرماندار گرمی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از روستاهای شهرستان‌ بدلیل خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل متحمل خسارت‌های متعدد مالی شده‌اند؛ افزود: انجام اقدامات و تلاش های لازم برای احداث سیل بندها جهت هدایت سیل از سطح روستاها اولویت اساسی و مهم است که امید می‌رود با تخصیص اعتبار بیشتر توسط بنیاد مسکن، به اهداف مورد نیاز در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور هم در این نشست بر تخصیص و تامین اعتبارات ویژه از محل اعتبارات ملی در قالب محرومیت زدایی برای اجرا و بازنگری طرح هادی روستاها و هدایت سیلاب از سطح روستاهای گرمی قول مساعد داد.

انتهای پیام/