در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان به همراه رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان گرمی از کارخانه شیرآلات قهرمان این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

به کزارش آذرمغان، رییس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید گفت: به منظور اطلاع از وضعیت واحدهای تولیدی ، سرمایه گذاری و اشتغال در استان بازدیدی از کارخانه شیرآلات قهرمان به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنها به عمل آمد.
این کارخانه از واحدهای تولیدی بزرگ در استان می باشد که در منطقه‌ای محروم و کم برخوردار تاسیس شده است مسلماً وجود این گونه کارخانه ها در مناطق محروم و کم برخوردار موجب رونق تولید و اشتغال در این مناطق و البته در کل استان می گردد.
مسلماً ورود بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای صنعتی در این‌گونه مناطق، نیازمند حمایت جدی مسئولان و دستگاه های متولی برای برطرف کردن موانع و مشکلات به منظور ایجاد زمینه و بستر برای راه اندازی این واحد ها در مناطق مختلف استان است.
رئیس کل دادگستری استان در بازدید از خطوط مختلف این کارخانه که بیش از دو ساعت به طول انجامید گفت: مشکلات مطروحه در این واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری مطرح می‌شود و تلاش می‌شود تا مشکلات این واحد تولیدی با همکاری و هماهنگی مسئولین دستگاه های متولی در اسرع وقت برطرف شود تا زمینه استفاده بهینه از تمام ظرفیت این واحد تولیدی فراهم گردد.
در این سفر کاری رئیس کل دادگستری از نوار مرزی شهرستان گرمی با همراهی رئیس و دادستان حوزه قضایی و فرمانده مرزبانی شهرستان بازدید نموده و در پایان با حضور و سرکشی به دادگستری گرمی ضمن ملاقات حضوری با ارباب رجوع و صدور دستورات قضایی لازم ، از زندان این شهر نیز بازدید نموده و از نزدیک مستمع مشکلات و درخواست های مددجویان شده و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/