امید خاکپور تولیدکننده گل رز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به فعال سازی گلخانه ۱۰ هزار مترمربعی در محلات گفت: تولیدات ما علاوه بر فروش در داخل کشور به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. وی با بیان اینکه رزهای تولیدی برای اینکه از خطر شکسته شدن در امان بماند در […]

امید خاکپور تولیدکننده گل رز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به فعال سازی گلخانه ۱۰ هزار مترمربعی در محلات گفت: تولیدات ما علاوه بر فروش در داخل کشور به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

وی با بیان اینکه رزهای تولیدی برای اینکه از خطر شکسته شدن در امان بماند در سلفون پیچیده می شود گفت: تولیدات «رز شاخه بریده» در داخل کشور توان رقابت با تولیدات کشورهای اروپایی را دارد اما کیفیت «رزهای گلدانی» تولیدی در کشورهای اروپایی باتوجه به شرایط آب و هوایی، تاحدودی بهتر از تولیدات داخلی است.

تولیدکننده گل رز با اشاره به اینکه گل تولیدی اگر با کیفیت باشد همیشه مشتری دارد گفت: متاسفانه گران شدن نهاده ها، هزینه های نیروی کار و گلدان ها شرایط را برای تولیدکنندگان این محصول سخت کرده است.

خاکپور با بیان اینکه پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کشورهای حوزه خلیج فارس فرصتی مناسب برای صادرات گُل است گفت: اگر تولیدکنندگان گل، حمایتی از سوی دولت داشته باشند می توانند پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کشورهای حوزه خلیج فارس را در دست بگیرند.

وی اظهار کرد: صادرات گل ارزش افزوده بسیار زیادی برای کشور دارد.

انتهای پیام/

منبع