رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بارش پراکنده و متناوب برف در تمامی جاده‌های استان اردبیل ادامه داشته و تردد در این محورها روان است.

امید نسیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به آخرین وضعیت جاده‌های استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: بارش برف که از بامداد امروز در استان آغاز شده در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای کوهستانی و گردنه‌ها با شدت بیشتری ادامه داشته اما هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان به دلیل این بارش‌ها مسدود نیست.

وی افزود: آخرین اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های نظارت تجهیزی جاده‌ای و گشت‌های راهداری مستقر در راهدارخانه‌ها و محورهای مواصلاتی استان نشان می‌دهد، هم اکنون بارش برف در محورهای مشگین شهر – پارس آباد، رضی-گرمی، اردبیل آستارا، ابتدای محور اردبیل – سرچم و ضمناً خلخال-اسالم ادامه دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: وضعیت بارش در گردنه‌های استان کمی با شدت بیشتر بوده و هم‌اکنون طبق آخرین بررسی‌ها در گردنه الماس با کولاک برف مواجه هستیم که به رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند توصیه می‌کنیم در صورت امکان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

نسیمی همچنین خاطرنشان کرد: در سایر محورها نیز شاهد بارش مقطعی، پراکنده و متناوب برف هستیم اما همانطور که پیش بینی شده بارش‌ها تا پایان فردا شب ادامه دارد.

وی به برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای مواصلاتی استان اشاره و اذعان کرد: همکاران و گشت‌های راهداری عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام دادند و بدین ترتیب مسدودی در محورها نداریم فقط از کسانی که قصد سفر دارند تقاضا می‌کنیم تجهیزات اولیه زمستانی اعم از زنجیرچرخ و سوخت کافی را به همراه داشته باشند.

به گفته وی رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند برای بررسی آخرین وضعیت راه‌های استان می‌توانند با سامانه گویای ۱۴۱ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/