سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز تا ظهر فردا شرایط جوی پایدار بوده و ضمن صاف بودن آسمان، وزش باد ملایم و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت. وی افزود: از حوالی ظهر […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز تا ظهر فردا شرایط جوی پایدار بوده و ضمن صاف بودن آسمان، وزش باد ملایم و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: از حوالی ظهر فردا سرعت وزش باد افزایش یافته و در برخی از مناطق بویژه در مناطق مرکزی با سرعت تند تا نسبتاً شدید انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه جدید بارشی به استان اردبیل خبر داد و گفت: از عصر فردا با ورود سامانه بارشی به استان، آسمان ابری شده و در برخی مناطق بارش باران آغاز می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان تداوم خواهد داشت بیان کرد: طی این مدت آسمان غالباً نیمه ابری تا ابری گاهی توأم با بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی تمرکز بارش‌ها را بیشتر در مناطق جنوبی و نواحی منتهی به کوهستان سبلان اعلام کرد و افزود: روز شنبه به دلیل کاهش نسبی دمای هوا در مناطق کوهستانی و بخش‌هایی از جنوب استان بارش برف را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با خروج این سامانه از استان، روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع