لیلا امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار داشت: با نزدیک شدن تدریجی سامانه ناپایدار به استان از عصر امروز در بیشتر مناطق شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهیم بود که شرایط ناپایداری همرفتی بر روی منطقه کماکان تا روز شنبه ادامه می‌یابد. وی افزود: طی این […]

لیلا امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار داشت: با نزدیک شدن تدریجی سامانه ناپایدار به استان از عصر امروز در بیشتر مناطق شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهیم بود که شرایط ناپایداری همرفتی بر روی منطقه کماکان تا روز شنبه ادامه می‌یابد.

وی افزود: طی این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید گاهی همراه با توفان لحظه‌ای و گرد و خاک موقتی و در مناطق مستعد رگبار و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بارش‌های رگباری و اوج وزش باد را طی روز جمعه انتظار داریم که وزش باد در نیمه شرقی و شمالی استان با گردوخاک همراه است.

امینی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر کمینه دمای آن بامداد فردا به ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی خور و بیابانک با دمای ۴۱ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر