سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا از ناپایداری‌های جوی قدری کاسته خواهد شد و آسمان غالباً نیمه ابری انتظار می‌رود. وی از افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در استان نیز خبر داد […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا از ناپایداری‌های جوی قدری کاسته خواهد شد و آسمان غالباً نیمه ابری انتظار می‌رود.

وی از افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در استان نیز خبر داد و افزود: در این مدت کاهش ابرناکی هوا و پایداری جو در مناطق جنوبی و مرکزی استان اردبیل نیز پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه از عصر دوشنبه سامانه جدید بارشی به استان نفوذ خواهد کرد گفت: با ورود این سامانه به استان شاهد ابری شدن آسمان، کاهش دما، وزش باد سرد و در بعضی ساعات بارش باران خواهیم بود.

محمدی تصریح کرد: بارش‌ها به صورت متناوب بوده و تا روز جمعه هفته جاری در استان تداوم خواهد داشت.

وی روند کاهشی دما هوا در استان را از روز سه شنبه اعلام کرد و افزود: در آخرین روزهای هفته هوای سرد استان را فرا می‌گیرد به طوری که در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان به تشریح کمینه و بیشینه دمای هوا ثبت شده در ۲۴ ساعته گذشته پرداخت و گفت: بیش‌ترین دمای هوا در شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمترین دما در شهرستان خلخال با دمای ۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسید.

انتهای پیام/

منبع