رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گرمی گفت: در ده ماهه سالجاری کمیته امداد امام(ره) شاخه گرمی برای ۳۲۵ نفر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان برای مددجویان و نیازمندان فرصت شغلی فراهم نموده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گرمی در بازدید فرماندار و نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی از طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد انقلابی گفت: در ده ماهه سالجاری کمیته امداد امام(ره) شاخه گرمی برای ۳۲۵ نفر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان برای مددجویان و نیازمندان فرصت شغلی فراهم نموده است.

اباذر همتی اظهار داشت: کمیته‌ امداد نهادی برخواسته از بطن انقلاب بوده که در مسیر محرومیت‌زدایی و رفع نیازمندی‌های افراد بی‌بضاعت و محروم اقدامات اساسی را در سطح شهرستان گرمی انجام می‌دهد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه بازدید از این طرح‌ها گفت: خدمات و حمایت‌های کمیته‌ امداد برای خانواده‌های تحت پوشش و اقشار نیازمند جامعه در حد بسیار وسیعی است که توانسته است در کنار حمایت‌های مردمی در راستای پاسخگویی به نیاز خانواده‌ها نقش مهمی را در سطح جامعه ایفا کند.

ولی اسماعیلی با بیان اینکه تمام توان و ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف عالیه‌ کمیته امداد به کار خواهیم بست؛ گفت: در مورد پیگیری برای پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش از سوی بانک‌های عامل اقدامات لازم را انجام می دهیم.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه‌های اشتغال برای سرپرستان خانوارهای تحت حمایت و اقشار نیازمند از جمله راهکارهای اساسی برای توانمندسازی و خوکفایی آنها بوده که با توجه به ضرورت این امر باید با ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی و تسهیلات لازم در این حوزه تلاش کنیم مددجویان را به مرحله توانمندی برسانیم.

انتهای پیام/