امام جمعه بیله سوار گفت: مسئولین باید هر چه سریع تر پیگیر ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی باشند چرا که سرمایه گذاران برای رونق تولید و اشتغال منتظر نتایج قطعی آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، از حضور پرشور مردم و مسئولان در برنامه‌های اجرا شده در ایام فاطمیه و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت تقدیر و تشکر کرد.

وی خطاب به مسئولان گفت: معطل کردن سرمایه گذار با هزینه بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومانی، نتیجه بی توجهی مسئولان در بحث منطقه آزاد تجاری و صنعتی می‌باشد که تاکنون بی محل مانده است.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه افزود: مسئولان باید با توجه به شعار سال و محرومیت غیرقابل وصف این منطقه محروم مرزی، باید در تمام فعالیت‌ها و برنامه ریزی های خود در بحث اشتغال و تولید را در راستای خنثی سازی تحریم‌ها در اولویت برنامه‌های کلان خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه ضمن دعوت مسئولان استانی به تحقق وعده‌های انتخاباتی مبنی بر عدالت طلبی و عدالت خواهی، خواستار اقدام عملی ” مصداق واقعی و حقیقی” عدالت در تمام ابعاد مختلف در شهرستان مرزی بیله سوار شد.

وی در ادامه افزود: هر گونه کم لطفی و کم توجهی و بی توجهی مسئولان در هر سطحی، به بزرگترین قطب تولیدات کشاورزی و دامپروری کشور، جایز نمی‌باشد و قابل اغماض و گذشت نیست.

امام جمعه بیله سوار ضمن هشدار جدی به مسئولان، گفت: در سخت‌ترین شرایط ممکن که دشمن در صدد ایجاد شکاف بین نظام و ملت هست، مسئولان باید نهایت اهتمام و توجه را داشته باشند تا خدای نکرده در زمین دشمن بازی نکنند.

حجت‌الاسلام عزیزی در پایان از خانواده مرحوم یاور آذروند به خاطر رضایت شأن در اهدا اعضا آن مرحوم به چندین بیمار نیازمند، تقدیر و تشکر کرده، خواستار فرهنگ سازی این عمل انسانی در سطح جامعه شد.

انتهای پیام/