مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: امسال براساس برنامه زمینه اشتغال هشت هزار و ۶۰۰ مددجو را فراهم می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علیرضا حسین‌نژاد صبح دوشنبه در نشست با مسئولین کمیته امداد استان با بیان اینکه باید امسال براساس برنامه زمینه اشتغال هشت هزار و ۶۰۰ مددجو را فراهم کنیم، اظهار کرد: در هفت ماهه گذشته سالجاری توانستیم ۲ هزار و ۵۲۱ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل ایجاد کنیم.

وی افزود: دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، فرش و گلیم، آرایشگری و کابینت سازی از جمله حوزه‌هایی است که با ارائه تسهیلات زمینه اشتغال مددجویان فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با اشاره به تعامل و همکاری خوب بانک‌ها برای اشتغال‌زایی مددجویان ادامه داد: امسال ۱۷۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در نقاط مختلف استان اردبیل پرداخت شده است.

حسین‌نژاد رسیدن به خودکفایی و استقلال مالی خانوارهای تحت حمایت را اولویت‌های کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل، فقر و محرومیت از استان ریشه کن شود.

وی افزود: رفع موانع فضای کسب و کار، بازاریابی و فروش تولیدات مددجویان و ایجاد بازار کار مناسب در توانمندسازی و خوداتکایی خانوارهای تحت حمایت بسیار مهم بوده و در اولویت برنامه کاری کمیته امداد استان قرار دارد.

انتهای پیام/