شاهین خدامرادزاده مدیر هتل یاکاموز در حاشیه مراسم افتتاح نخستین هتل پنج ستاره اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این پروژه‌ اولین هتل پنج ستاره اردبیل است که با امکان دسترسی سریع به اماکن تفریحی، تجاری و اداری در گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد. وی خاطرنشان کرد: در طراحی و احداث […]

شاهین خدامرادزاده مدیر هتل یاکاموز در حاشیه مراسم افتتاح نخستین هتل پنج ستاره اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این پروژه‌ اولین هتل پنج ستاره اردبیل است که با امکان دسترسی سریع به اماکن تفریحی، تجاری و اداری در گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در طراحی و احداث این هتل سعی کردیم تا بستری را مهیا کنیم تا گردشگران و مسافران تجربه‌ای لوکس از حس خوب آرامش را داشته باشند.

مدیر هتل یاکاموز گفت: هتل یاکاموز در بخش اقامتی دارای ۶۰ اتاق و سوئیت با تجهیزات مدرن و امکانات کامل آمادگی پذیرش ۱۶۰ نفر میهمان را دارد.

عضو سابق هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل بیان کرد: این مجموعه شامل رستوران، سفره‌خانه سنتی، کافی شاپ، مجموعه اسپا، سالن‌های همایش و کنفرانس، تالارهای پذیرایی، اتاق جلسه، استخر و سایر مجموعه‌های تفریحی و توریستی است.

انتهای پیام/

منبع