به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، دراگان اسکوچیچ بعد از اخراج از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از گفتگو با رسانه‌های ایران خودداری کرد و به سکوتش ادامه داد. او در این مدت تنها یکی دو پیام از طریق اینستاگرام خود منتشر کرد تا از مصاحبه مستقیم و اظهارنظر در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، دراگان اسکوچیچ بعد از اخراج از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از گفتگو با رسانه‌های ایران خودداری کرد و به سکوتش ادامه داد.

او در این مدت تنها یکی دو پیام از طریق اینستاگرام خود منتشر کرد تا از مصاحبه مستقیم و اظهارنظر در خصوص اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر برای او رخ داده است، خودداری کرده باشد.

این اتفاق برای اسکوچیچ بعد از بازگشت به کرواسی به شکل دیگری ادامه دارد. اسکوچیچ شب گذشته و پیش از شروع بازی کرواسی و اتریش در لیگ ملت‌های اروپا که با برد کرواسی همراه بود، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد.

اولین اظهارنظر دراگان اسکوچیچ بعد از اخراج از تیم ملی ایران

این مربی کُروات به تحلیل و ارزیابی عملکرد تیم کرواسی پرداخت و در این باره نظراتی داد. او در پاسخ به سوالی در رابطه با عملکرد «لورو ماجر» گفت: ماجر آینده فوتبال کرواسی است؛ کسی که به بوبان، پروسینچکو و مودریچ نزدیک است.

وی افزود: او یک مزیت استثنایی دارد و آن این است که می‌داند چگونه با توپ در فضاهای میانی بچرخد که امروزه بسیار مهم است. او می‌داند چگونه از عمق حمله کند، بازیکنی بسیار باکیفیت، با پاس بسیار باکیفیت و پای چپ، فکر می‌کنم آینده درخشانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اسکوچیچ هرچند درباره کرواسی صحبت کرده است اما در حال حاضر در رسانه‌های این کشور مطلبی از او در خصوص تیم ملی ایران دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع