به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد: روسیه کاملاً از مذاکره در منطقه حمایت می‌کند و مدافع آن نیز است. ما آماده‌ایم تا آنجا که می‌توانیم این روند را تسهیل کنیم. واکنش نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به سخنان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد: روسیه کاملاً از مذاکره در منطقه حمایت می‌کند و مدافع آن نیز است. ما آماده‌ایم تا آنجا که می‌توانیم این روند را تسهیل کنیم.

واکنش نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به سخنان روز گذشته سید ابراهیم رئیسی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران در مجلس شورای اسلامی با محوریت سیاست خارجی است.

«اولیانوف» از سخنرانی روز تحلیف رئیس‌جمهور ایران استقبال کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پس از ادای سوگند در مراسم تحلیف که عصر دیروز (پنجشنبه) در صحن مجلس شورای اسلامی با حضور مقامات داخلی و خارجی و نمایندگان مجلس برگزار شد، تأکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه، امنیت‌ساز است. ظرفیت‌های منطقه‌ای ایران، حامی صلح و ثبات در کشورهاست و صرفاً برای مقابله با تهدید قدرت‌های سلطه‌گر و ظالم، به کار گرفته می‌شود. بحران‌های منطقه، باید از طریق گفت‌وگوهای واقعیِ «درون‌منطقه‌ای» و بر اساسِ تأمینِ حقوقِ ملت‌ها، حل‌وفصل شود. من، دست دوستی و برادری به سوی همه کشورهای منطقه بخصوص همسایگان دراز می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع