حجت الاسلام صادق صمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با همکاری تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه مبلغ ۳۱ میلیون تومان در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد اهدا شد. وی به استمرار کمک‌های مومنانه در این شهرستان اشاره کرد و افزود: حمایت از خانواده‌های […]

حجت الاسلام صادق صمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با همکاری تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه مبلغ ۳۱ میلیون تومان در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد اهدا شد.

وی به استمرار کمک‌های مومنانه در این شهرستان اشاره کرد و افزود: حمایت از خانواده‌های نیازمند و کمک به مردم مناطق محروم از برنامه‌های اصلی هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی مشگین شهر است که در راستای اجرای طرح مساوات و همدلی، تعداد ۴۵۰۰ پرس غذای گرم، ۲۵۰ بسته معیشتی و ۶۰ تن برنج یارانه ای با همکاری تبلیغات اسلامی، خدمات حوزه علمیه، هیئت شهدای گمنام و هیئت امنای مسجد فاطمیه و جمعی از خیرین مشگین شهر، در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر به حضور جهادی ۲۰ نفر از روحانیون و بانوان مبلغه در بیمارستان‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا و با هدف کمک به کادر درمان، تعداد ۲۰ نفر از روحانیون و بانوان مبلغه مشگین شهر با حضور در بیمارستان‌ها، به فعالیت‌های جهادی در زمینه رسیدگی به بیماران کرونایی پرداخته و در کنار مدافعان سلامت جهادی عمل کردند.

حجت الاسلام صمدی به برنامه‌های سخنرانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی اشاره کرد و افزود: اعزام ۹۵ روحانی و مبلغه به مناطق شهری و روستایی، برگزاری مراسم در بخش‌های لاهرود، رضی، فخرآباد و مرادلو، برپایی موکب عزاداری اربعین در تل زینیبه کربلای معلی توسط هیئت حضرت زینب (س)، محافل انس با قرآن، راه اندازی موکب عزاداری در روستاهای آلنی، میر، امامزاده‌های سید احمد، سید محمد و سید ابراهیم لاهرود و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ دینی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مشگین شهر بود.

وی از وجود ۱۲ خانه عالم در روستاهای مشگین شهر خبر داد و گفت: وجود روحانی در روستاها یکی از عوامل آگاهی و روشن‌گری مردم بوده به گونه‌ای که وجود روحانی مردم می‌توانند بسیاری از مشکلات خود را با وی مطرح کنند و همچنین بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر افزود: سیاست اصلی و اساسی سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از فضای فرهنگی و تلاش در زمینه اشاعه و احیای معارف اسلامی است و خوشبختانه تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر در این زمینه توانسته است به خوبی عمل کند.

انتهای پیام/

منبع