به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی تالار شهر اردبیل اظهار کرد: تکمیل تالار شهر اردبیل اولویت اساسی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردبیل است که با اهتمام و حمایت دستگاه‌های مربوطه ازجمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیات اجرایی این پروژه تسهیل می‌شود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی تالار شهر اردبیل اظهار کرد: تکمیل تالار شهر اردبیل اولویت اساسی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردبیل است که با اهتمام و حمایت دستگاه‌های مربوطه ازجمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیات اجرایی این پروژه تسهیل می‌شود.

وی ادامه داد: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی و معاون وزیر نسبت به تکمیل تالار شهر اردبیل قول مساعد داده شد که با اختصاص اعتبارات این پروژه باید بعد از مدت‌ها به بهره برداری برسد.

فرماندار اردبیل یکی از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر را بهره‌برداری از فضاهای آمفی تئاتر تالار شهر اردبیل عنوان کرد و گفت: این پروژه باید هرچه زود تکمیل شود.

اعتماد اعجازی بیان کرد: شهرستان اردبیل باید یک مجتمع فرهنگی و تالار استاندارد ویژه برای مراسم‌های فرهنگی و هنری برای اهالی هنر و فرهنگ داشته باشد که این امر بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبودهای اساسی، توسعه مراکز فرهنگی و هنری بایستی در اولویت باشد و از ظرفیت اعتبارات ملی و استانی باید در این حوزه استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع