صادق ورمزیار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: استقلال حالا به ایستگاه آخر رسیده و قرار است مقابل نفت مسجد سلیمان در تهران به میدان برود و پس از بازی برابر این تیم، جشن قهرمانی را با هوادارانش در ورزشگاه آزادی برگزار کند البته آلودگی هوا و تعطیلی بیشتر بازی‌ها باعث شد تا […]

صادق ورمزیار در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: استقلال حالا به ایستگاه آخر رسیده و قرار است مقابل نفت مسجد سلیمان در تهران به میدان برود و پس از بازی برابر این تیم، جشن قهرمانی را با هوادارانش در ورزشگاه آزادی برگزار کند البته آلودگی هوا و تعطیلی بیشتر بازی‌ها باعث شد تا برنامه‌ریزی لیگ کمی دچار وقفه شود. امیدوارم تیم‌ها بتوانند بازی‌های خود را انجام دهند تا در هفته پایانی شاهد جدال پایین جدولی‌ها برای این باشند که بتوانند خود را در لیگ برتر نگه دارند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد حسین حسینی گفت: سید استقلال بهترین عملکرد را در این فصل از خود به جای گذاشت. با توجه به اینکه هنوز بازی با نفت مسجد سلیمان برگزار نشده، او توانست با ۱۶ کلین شیت نشان دهد که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است و دستکش طلایی برازنده‌اش است. حسینی امسال هم درون دروازه عملکرد خوبی داشت و هم به عنوان کاپیتان مدیریت خوبی در زمین داشت اگرچه جوان است اما از تجربه‌های بالایی برخوردار است و با این روند می‌تواند مرد تمام‌نشدنی فوتبال ایران شود. حسینی هم از لحاظ اخلاقی و هم فنی مورد تائید همه اهالی فوتبال است؛ بازیکنی که اهل حاشیه نیست و تمام تمرکزش موفقیت استقلال و حضور در تیم ملی است.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد امیرحسین حسین‌زاده افزود: حسین‌زاده بازیکن جوانی است و باید قدر خودش را بداند و وارد حاشیه‌ها نشود که اگر چنین اتفاقی بیفتد، فوتبالش نابود خواهد شد. او باید تمام تمرکزش را برای فوتبال بگذارد تا بتواند یک بازیکن موفق هم در رده ملی و هم باشگاهی باشد. دوری از حاشیه‌ها همیشه او را سرحال و آماده نگه خواهد داشت و می‌تواند در آینده نه چندان دور، یکی از بهترین مهاجمان فوتبال کشورمان باشد.

انتهای پیام/

منبع