به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۵ بازی آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی امروز استقلال در خانه میزبان صنعت نفت است. در نگاه اول حساسیت و جذابیت این بازی در تقابل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد. دو پیشکسوت و دو اسطوره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۵ بازی آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی امروز استقلال در خانه میزبان صنعت نفت است. در نگاه اول حساسیت و جذابیت این بازی در تقابل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد. دو پیشکسوت و دو اسطوره استقلال که سال‌ها در این تیم همبازی بوده و هر دو نفر در نقش سرمربی روی نشستن روی نیمکت استقلال را تجربه کرده‌اند. هر دو تیم در شرایط خوبی به سر برده و با پیروزی‌های ارزشمند و بزرگ مقابل تیم‌های مدعی در هفته گذشته با روحیه بالا به مصاف هم می‌روند.

بزرگ‌ترین خدمت را در این فصل منصوریان هفته گذشته به مجیدی و استقلال کرد و توانست با شکست دادن پرسپولیس در آبادان ارزش پیروزی بزرگ آبی پوشان مقابل گل گهر را دو چندان کند.

امروز این بازی در حالی برگزار می‌شود که استقلال همچنان با بحران در خط دفاعی مواجه است و آنها به جز ۳ مدافع جدا شده خود، روزبه چشمی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. اما مجیدی می‌تواند امروز از خرید جدیدش در خط دفاعی که یک برزیلی با تجربه و تنومند است استفاده کند.

انگیزه‌های متفاوت منصوریان و مجیدی در دیدار استقلال با قاتل رقیب
منصوریان و مجیدی همبازیان دیروز در استقلال و رقبای امروز روی نیمکت
دو تیم استقلال و صنعت نفت

استقلال بدون شکست و با ۵۱ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول قرار دارد و نتیجه این بازی روی جایگاه آنها تاثیر گذار نیست؛ اما مجیدی و شاگردانش به خوبی از ارزش امتیازات این بازی در مسیر قهرمانی آگاهند و لذا انگیزه‌های زیادی برای کسب امتیازات کامل این بازی دارند. آبی پوشان می‌توانند این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و حداقل همین فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم را حفظ کنند. اما امتیاز سوزی آنها در این بازی خانگی ممکن است در پایان فصل برای این تیم گران تمام شود.

منصوریان و تیمش هم گرچه در میانه جدول حضور دارند، اما امتیازات این بازی برای آنها مهم است چون می‌توانند در صورت پیروزی و قدری خوش شانسی حتی تا رده پنجم جدول هم صعود نمایند.

منصوریان که به تازگی پرسپولیس را شکست داده بی تمایل این اتفاق را برای استقلال هم تکرار کرده و اولین شکست فصل آبی پوشان را رقم بزند؛ و در نقطه مقابل مجیدی هم که در ۲۱ بازی تیمش را بدون شکست نگه داشته اصلاً دوست ندارد این طلسم به راحتی در یک بازی خانگی شکسته شود.

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت در ساعت ۲۰ امروز (جمعه ۲۰ اسفند) به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع