به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، الله شکر عبدی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای والفجر ۸ در محلات ۱۳ گانه اردبیل اظهار کرد: با رهبری امام خمینی (ره) از سال ۴۲ زنگ خطر برای نظام‌های استبدادی و وابسته به شرق و غرب در ایران به صدا درآمد تا در نهایت در سال ۵۷ پیروزی انقلاب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، الله شکر عبدی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای والفجر ۸ در محلات ۱۳ گانه اردبیل اظهار کرد: با رهبری امام خمینی (ره) از سال ۴۲ زنگ خطر برای نظام‌های استبدادی و وابسته به شرق و غرب در ایران به صدا درآمد تا در نهایت در سال ۵۷ پیروزی انقلاب اسلامی شرایط متفاوتی را در دنیا و منطقه رقم زد.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی از یغماگری ایران و کشورهای منطقه کوتاه شد و امروز شاهد خروج ذلیلانه آمریکا و کشورهای مرتجع از منطقه بوده و آزادی و عزتمندی امت اسلامی را به عینه شاهد هستیم.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران جبهه مقاومت و ایستادگی امت اسلامی را در برابر دشمنان تقویت کرد به گونه‌ای که امروز در بسیاری از کشورهای آسیا و حتی آفریقا زمینه بیداری امت اسلامی به شایستگی فراهم شده است.

عبدی یکی دیگر از نتایج و ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی را رسیدن ملت ایران به خودباوری و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران زمینه عزت ملت ایران را در عرصه‌های علمی، فناوری‌های نوین، نظامی، نانو و… فراهم کرده و روز به روز این قدرت‌نمایی بیشتر جلوه‌گری می‌کند.

وی یاد و خاطره شهدای والفجر ۸ و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: در این عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام با وحدت و همگرایی سعی کردند تا با عبور از سخت‌ترین مراحل به ویژه رودخانه عراق، شهر پاوه را تصرف کرده و نبض صادرات نفت عراق را از کار بیندازند.

عبدی این عملیات بزرگ و غرورآفرین با استراتژیک راهبردی را زمینه‌ساز سایر پیروزی‌های رزمندگان اسلام برشمرد و اضافه کرد: امروز باید این دستاوردها به نسل جوان و نوجوان انتقال داده شود تا ما بتوانیم در جبهه ایستادگی و مقاومت بیش از گذشته پیروز عمل کنیم.

وی با قدردانی از حضور گرم اهالی مناطق ۱۳ گانه اردبیل در این یادواره بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سعی شد تا این یادواره با محوریت سردار شهید گنجگاهی در محلات وحدت، هاشمیه و سلمان‌آباد برگزار شده تا زمینه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس فراهم آید.

در این مراسم مداحی و شعرخوانی شده و یاد و خاطره شهدا به فاتحه و نثار صلوات گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

منبع