هاشم حیدری در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر در خصوص تساوی استقلال برابر مس رفسنجان گفت: آبی‌ها بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و نتوانستند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند. وی ادامه داد: در نیمه اول یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد و این یکی از […]

هاشم حیدری در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر در خصوص تساوی استقلال برابر مس رفسنجان گفت: آبی‌ها بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و نتوانستند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

وی ادامه داد: در نیمه اول یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد و این یکی از عجیب‌ترین قضاوت‌های داور این دیدار بود. هندی که درست در مقابل چشمان او رخ داد اما عرب براقی به راحتی از این صحنه گذشت.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد مس رفسنجان گفت: مسی‌ها نمایش قابل قبولی مقابل استقلال داشتند و حتی می‌توانستند به پیروزی هم برسند اما نبود یک تمام کننده باعث شد تا امتیازات بین دو تیم تقسیم و چشم به دیدارهای آینده داشته باشند.

حیدری در مورد رفتارهای غیرحرفه ای ساپینتو هم گفت: متأسفانه این بار اول نیست که این مربی یک بازی را از دست می‌دهد. باشگاه باید برای او جریمه و کلاس روانشناسی بگذارد تا این مربی در کنار زمین آرامش خود را حفظ کند. او با این عملکرد حرفه‌ای که از خود نشان می‌دهد تیم را به حاشیه برده و باعث می‌شود تمرکز بازیکنان هم به هم بریزد.

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: ساپینتو بازی با تراکتور را از دست داده. یک دیدار حساس در تبریز که حضور سرمربی کنار زمین بسیار تأثیر گذار است اما درگیری‌های بی دلیل او با داور بازی باعث شده تا همه داورها نسبت به او حساس شده و با کوچک‌ترین حرکت به این سرمربی کارت زرد نشان دهند.

حیدری در خصوص پایان نیم فصل اول لیگ و شروع زمان نقل و انتقالات گفت: با شروع شدن فصل نقل و انتقالات همه تیم‌ها دست به کار می‌شوند تا نقاط ضعف خود را پوشش دهند. استقلال به یک هافبک بازی ساز و یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد.

وی ادامه داد: از قایدی انتظار بیشتری می‌رفت. او هنوز نتوانسته در امر گلزنی موفق باشد. در خط هافبک هم از ابتدای فصل همه همصدا بودند که به یک بازی ساز نیاز است. بنابراین مدیران باشگاه استقلال باید از فصل نقل و انتقالات بهترین استفاده را کرده و چند بازیکن با کیفیت را به خدمت بگیرند.

حیدری در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتورسازی تبریز گفت: یک بازی سخت در هوای سرد شرایط را برای استقلال سخت خواهد کرد. تراکتور مقابل نساجی شکست خورده و حالا به دنبال این است تا بتواند با پیروزی برابر استقلال موقعیتش را در جدول بهبود ببخشد.

این پیشکسوت در پایان گفت: استقلال هم محرومانش را در خدمت خواهد داشت. باید با چیدمانی خوب به مصاف تراکتور برود تا بتواند برنده این دیدار بوده و همچنان بالا نشین باقی بماند. ضمن اینکه این دو تیم چند روز بعد از دیدار روز چهارشنبه مجدد در جام حذفی و این بار در تهران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که آن دیدار به مراتب حساس‌تر از این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر