به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام حسین کثیرلو با قدردانی از زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان دادگستری استان به لحاظ ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم اظهار کرد: مسلماً تداوم و استمرار خدمتگزاری به مردم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که با در نظر گرفتن مسائل مختلف و تخصصی در دادگستری تدوین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام حسین کثیرلو با قدردانی از زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان دادگستری استان به لحاظ ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم اظهار کرد: مسلماً تداوم و استمرار خدمتگزاری به مردم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته که با در نظر گرفتن مسائل مختلف و تخصصی در دادگستری تدوین و تهیه شده است، موجب جلب رضایتمندی بیش از پیش مردم خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان قوه قضائیه تاکید کرد: همه دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مرکز باید به بهترین نحو مطلوب اجرا شود و قطعاً نتیجه آن به مرکز اعلام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه بر لزوم تلاش برای کاهش جمعیت کیفری، افزایش استفاده از پابندهای الکترونیکی، رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و مسن، استفاده بیشتر از دادرسی‌های الکترونیکی، تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام تاکید نمود.

وی در بخش دیگر سخنان به انتخابات اشاره کرد و گفت: باید ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی با جدیت در تمامی سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات فعال باشند و باید بر امور نظارت داشته باشند.

حضور فعال دادستان‌ها و رؤسای بخش‌های حوزه‌های قضائی در محل حوزه قضائی، برای تسریع در رسیدگی و برخورد با موارد احتمالی تخلفات از دیگر موضوعاتی بود که رئیس کل دادگستری استان به منظور کمک به برگزاری پرشور انتخابات توأم با امنیت و نشاط، به رؤسا و دادستان‌های حوزه قضائی تاکید نمود.

در این نشست رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تابعه گزارشی از وضعیت حوزه قضائی خود و نیز نحوه روند آمادگی برای برگزاری انتخابات ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع