به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور در پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف، توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد. فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان این پایگاه، گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور در پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف، توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان این پایگاه، گفت: با تکیه بر توان خودی و اتکا به صنعت داخلی، در ساخت هواپیما‌های با‌سرنشین و بدون‌سرنشین، پیشرفت‌های خوبی کسب کرده‌ایم که به زودی تعدادی دیگر از آن رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیزپروازان نیروی هوایی تا آخرین قطره خون آماده دفاع از آسمان ایران اسلامی هستند، افزود: ما وظیفه داریم امنیت منطقه را برقرار کنیم و سربازان مقام معظم رهبری در نیروی هوایی پای کارند و با تمام وجود از آسمان ایران دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: یکی از اهداف مهم دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، تغییر و جابه‌جایی حق و باطل و تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش با استفاده از جهل و ناآگاهی افراد است.

وی در ادامه با اشاره به در دسترس بودن فضای مجازی برای همگان، گفت: فضای مجازی هم یک تهدید و هم یک فرصت به حساب می‌آید، لذا انسان هنرمند کسی است که این تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و در راه روشنگری و بیان حقایق برای دیگران به خصوص نسل جوانی که در اختیار داریم، کوشا باشد.

امیر واحدی، آلوده شدن افراد به آسیب‌های اخلاقی، اجتماعی و امنیتی را از جمله تهدیدات فضای مجازی دانست و تأکید کرد: در این خصوص باید با جوانان صحبت و گفت‌وگو کرد تا مراقب دام شیاطین در این حوزه باشند، زیرا این آسیب‌ها دامن خانواده‌ها را هم می‌گیرد که عمده ضربه‌های آن ناشی از عدم آگاهی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه از قسمت‌های مختلف پایگاه، از جمله بهداری، قرارگاه سربازی، آشیانه، آلرت خلبانان و… بازدید به عمل آورد.

پایان پیام/ ت ۱۰۳۵





منبع خبر: فارس