به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام، فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان این دانشگاه ضمن دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار صیاد نقاب، فرمانده دانشگاه عاشورای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس، امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام، فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان این دانشگاه ضمن دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار صیاد نقاب، فرمانده دانشگاه عاشورای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

امیر مروی‌نام در این بازدید با تأکید بر لزوم هم‌افزایی دانشگاه‌های نیروهای مسلح، گفت: این نوع هم‌افزایی در سطح دانشگاه‌ها موجب رشد و توسعه فناوری‌های نوین و تربیت افسرانی متعهد و ولایتمدار می‌شود. 

وی افزود: دانشگاه هوافضای عاشورا سپاه پاسداران یکی از دانشگاه‌های هدف ما برای تعامل و هم‌افزایی است. معتقد هستیم با هم‌افزایی فکری، تبادل و حضور دانشجویان و اساتید هر دو دانشگاه می‌توانیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو طرف در راستای رشد و تعالی بهره‌مند شویم.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: بدون تردید این نوع تعاملات و هم‌افزایی‌ها که در حوزه دانش روز برگزار می‌شود، عاملی برای افزایش انگیزه دانشجویان و اساتید ما خواهد شد.

امیر مروی‌نام با بیان اینکه مسئولان دانشگاه هوافضای سپاه دارای قابلیت‌ها و تجارب بسیار بالایی هستند، تصریح کرد: ما معتقدیم با سرعت و برنامه‌ریزی دقیق، اتفاقات خوب و مؤثری در هر دو دانشگاه صورت خواهد گرفت و به همین دلیل زمان و فرصت‌های پیش‌رو را از دست نخواهیم داد.

پایان پیام/





منبع خبر: فارس