به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از فارس،‌ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار جمعی از همسران شهدای این نیرو که به‌ مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر انجام شد، اظهار کرد: همسران و مادران شهدا، از بهترین الگو‌ها برای زنان جامعه ما هستند. آنان […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از فارس،‌ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار جمعی از همسران شهدای این نیرو که به‌ مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر انجام شد، اظهار کرد: همسران و مادران شهدا، از بهترین الگو‌ها برای زنان جامعه ما هستند. آنان به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که با صبر و فداکاری خود، نظام اسلامی را در رسیدن به آرمان‌های خود یاری کردند.

وی افزود: جامعه ایران اسلامی مدیون خانواده معظم شهدا و فداکاری و از خودگذشتگی آنان، بزرگترین درس برای همه ماست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، به‌ویژه مادران و همسران این بزرگواران، دِین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و وظیفه ما تکریم و تجلیل از این عزیزان است.

امیر سرتیپ واحدی گفت: امروز وظیفه داریم با تبیین نقش همسران و مادران شهدا در طول دفاع مقدس، نسل امروز را با ایثارگری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و استقامت آنان آشنا و این فرهنگ عظیم را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

پایان پیام/





منبع خبر: فارس