به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدعبدالله طباطبایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل ضمن تاکید بر اهمیت حفظ امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: مرزهای اردبیل یکی از مرزهای امن کشور بوده که این امنیت و آرامش خاطر را مدیون و مرهون رشادت‌های مرزبانان هستیم. وی با تاکید بر اینکه امنیت عمومی خط قرمز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدعبدالله طباطبایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل ضمن تاکید بر اهمیت حفظ امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: مرزهای اردبیل یکی از مرزهای امن کشور بوده که این امنیت و آرامش خاطر را مدیون و مرهون رشادت‌های مرزبانان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت عمومی خط قرمز دادگستری استان و دستگاه قضائی است، اضافه کرد: با کسانی که با اخلال‌گری سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت عمومی دارند برابر قانون و به شدت برخورد می‌شود چرا که ما بر سر امنیت عمومی با کسی تعارف نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان استان تصریح کرد: صیانت از خاک کشور و حفظ امنیت عموم مردم یکی از باارزش‌ترین جهادها در مسیر خدمت به خداست و بی‌شک مزد و پاداش این خدمت از جانب خدا به افراد تلاشگر در این مسیر تعلق می‌گیرد.

طباطبایی به مبارزه با اشرار در مرزهای کشور اشاره و اذعان کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه و وزارت اطلاعات به صورت شبانه‌روز و بی وقفه در حال حفاظت و صیانت از مرزهای کشور هستند که این اقدام در دنیا کم‌نظیر است.

وی به سختی‌های مرزبانان در نقاط صفر مرزی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مرزبانان با مقاومت در برابر تمامی سختی‌ها و دشواری‌های این کار، در مسیر خدمت به میهن اسلامی نمادی از صبر و استقامت هستند که توانسته‌اند خدمات ارزنده و مهمی را برای کشور انجام داده و از تعرض بیگانگان به کشور جلوگیری کنند.

این مسئول با اشاره به حساسیت دستگاه قضائی به حفظ امنیت جامعه گفت: دستگاه قضائی در تعامل با نیروهای نظامی و انتظامی، به وسیله مجازات سنگین و بازدارنده با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع