به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حمید قویدل عصر دوشنبه در جلسه تشریح و بررسی آخرین عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۴ ماه گذشته به ۹۴۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند. وی با اشاره به رخداد ۱۵۰ حادثه در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حمید قویدل عصر دوشنبه در جلسه تشریح و بررسی آخرین عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۴ ماه گذشته به ۹۴۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به رخداد ۱۵۰ حادثه در این مدت گفت: این حوادث شامل ۱۱۸ فقره حوادث جاده‌ای، ۷ مورد برف و کولاک، ۶ فقره حوادث کوهستان، ۶ فقره شهری، ۳ مورد مراجعه حضوری، ۳ فقره صنعتی و کارگاهی، ۲ مورد مناسبتی، یک فقره سیل و آب‌گرفتگی، یک فقره دریایی ساحلی، یک فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، یک مورد رانش زمین و یک فقره حادثه طوفان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث ۳۱۸ نفر مصدوم شده بودند، ادامه داد: ۵۳ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل و ۲۲ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

قویدل خاطر نشان کرد: ۷۹۱ نفر روز نیروی عملیاتی در قالب ۲۲۳ تیم عملیاتی و با بکارگیری ۲۸۱ دستگاه روز خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان عزیز می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر