مهدی خدمتی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت استان اردبیل از لحاظ بارش در مناطق شمالی و جنوبی در شرایط متفاوتی است به‌طوری‌که بارش برف در برخی از مناطق مرکزی و شمالی استان ادامه دارد. وی افزود: با توجه به شدت وزش باد خزری و کولاک […]

مهدی خدمتی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت استان اردبیل از لحاظ بارش در مناطق شمالی و جنوبی در شرایط متفاوتی است به‌طوری‌که بارش برف در برخی از مناطق مرکزی و شمالی استان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شدت وزش باد خزری و کولاک در برخی محورها، نیروهای هلال احمر و راهداری سعی می‌کنند بازگشایی برخی مسیرها را با اولویت انجام داده و در مسیرهای روستایی نیز ایجاد تردد راحت را محیا سازند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر اکثر راه‌های روستایی مسدود شده در دو روز گذشته بازگشایی شده و با بهبود شرایط جوی در روزهای آینده راه ۱۱۲ روستای استان که مسدود مانده بود، در حال بازگشایی است

خدمتی تصریح کرد: مدیریت بحران استان با همکاری دستگاه‌های زیر مجموعه سعی کرد تا در این ایام به روستاییان دورافتاده و گرفتار در برف و کولاک خدمات رسانی کرده و تهیه نان و سایر ارزاق آنها را با توجه به تعطیلات نوروزی انجام دهد.

وی گفت: این فعالیت‌ها در اسکان مسافران و گردشگران گرفتار در برف و کولاک به ویژه در مناطق شمالی استان ادامه دارد و سعی‌مان بر این است تا با ثبات بیشتر در امداد رسانی وضعیت مطلوب‌تری را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل افزود: بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل از فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و در کنار حاکم شدن هوای سرد همچنان ناپایداری‌های جوی را در برخی از مناطق کوهستانی شاهد خواهیم بود اما تلاش بر این است تا با توجه به شرایط پایدار جوی وضعیت بهتری را در حوزه مدیریت بحران شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع