به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهالی مشگین‌شهر در تشییع پیکر امام جمعه سابق پارس‌آباد و روحانی متواضع و مردمی این شهرستان سنگ تمام گذاشتند تا حجت‌الاسلام ولی علوی بعد از سال‌ها ارشاد و راهنمایی مردم در آرامستان مشگین‌شهر زادگاهش آرام بگیرد. حجت‌الاسلام ولی علوی که ۲۰ سال امامت جمعه پارس‌آباد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهالی مشگین‌شهر در تشییع پیکر امام جمعه سابق پارس‌آباد و روحانی متواضع و مردمی این شهرستان سنگ تمام گذاشتند تا حجت‌الاسلام ولی علوی بعد از سال‌ها ارشاد و راهنمایی مردم در آرامستان مشگین‌شهر زادگاهش آرام بگیرد.

حجت‌الاسلام ولی علوی که ۲۰ سال امامت جمعه پارس‌آباد را بر عهده داشت از سن ۱۴ سالگی با حضور در حوزه علمیه قم به تحصیلات حوزوی پرداخت و در دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی از چهره‌های پرتلاش و اثرگذار بود به گونه‌ای که در صحنه‌های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای در کنار امام و دیگر علما و روحانیان حرکتی تأثیرگذار داشت.

حجت‌الاسلام علوی که وجودش منشأ خیر و برکت بود بعد از ۲۰ سال امامت جمعه پارس‌آباد راهی دیار خود مشگین‌شهر شد و تا لحظه وداع و ترک دنیا همواره به ارشاد و راهنمایی مردم مشغول بود تا دیروز دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

مردم مشگین‌شهر و اهالی این شهرستان به همراه میهمانانی از پارس‌آباد پیکر این عالم ربانی را تا جایگاه ابدی در مشگین‌شهر تشییع و به خاک سپردند تا یاد و خاطره این روحانی وارسته همیشه در تاریخ این مرز و بوم زنده بماند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر در آئین تشییع حجت‌الاسلام علوی اظهار کرد: روحانیان همواره در سنگر دفاع از حق و خواسته مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده بلکه پیشتاز و پیشرو عمل کردند.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار تصریح کرد: هر چند دشمنان می‌خواهند چهره روحانیان را مخدوش کنند اما به معنای واقعی تلاش‌ها و فداکاری این قشر عزیز زمینه و فرصت خوبی را فراهم کرده تا مردم در صحنه‌های مختلف پشتیبان و مدافع انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی باشند.

وی با تسلیت رحلت عالم ربانی حجت‌الاسلام علوی گفت: این روحانی بی‌ادعا و مردمی سال‌ها در سنگر امام جماعت و جمعه مردم در شهر پارس‌آباد سعی کرد تا در کنار نشان دادن تواضع و حسن خلق، برجستگی‌های یک روحانی مردمی را نیز به تصویر بکشد.

انتهای پیام/

منبع