ناخدا یکم دریایی علی شکری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ما نشستی را با مدیران راه و شهرسازی استان در جهت نصب المان ناوشکن سبلان و یادمان شهدای نیروی دریایی انجام دادیم که با موافقت راه و شهرسازی و شورا و شهرداری قرار شد به سرعت زمینه این کار فراهم آید. […]

ناخدا یکم دریایی علی شکری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ما نشستی را با مدیران راه و شهرسازی استان در جهت نصب المان ناوشکن سبلان و یادمان شهدای نیروی دریایی انجام دادیم که با موافقت راه و شهرسازی و شورا و شهرداری قرار شد به سرعت زمینه این کار فراهم آید.

وی تصریح کرد: با حضور در جلسه کمیته ارتقا کیفی سیما منظر شهری که در راه و شهرسازی استان برگزار شد ما توضیحات کاملی را در راه اندازی این یادمان ارائه کردیم و قرار شد به سرعت برخی اصلاحات فنی در میدان سینا انجام شده و زمینه برای نصب المان ناوشکن سبلان و رونمایی از سردیس مفاخر نیروی دریایی ارتش در اردبیل به انجام برسد.

رئیس دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان وجود شش شهید والامقام نیروی دریایی ارتش را از خطه قهرمانان و پهلوانان اردبیل یادآور شد و گفت: هیچ یادبود و نشانی از این شهدا را در اردبیل شاهد نیستیم و قرار است در کنار یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش در استان میدان سینا را به یاد این شهدا نامگذاری کرده و به جاودانگی و ماندگاری نام و خاطره این شهدا کمک کنیم.

شکری افزود: در کنار این یادمان سردیس ناخدا هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران نیروی دریایی نیز در این میدان رونمایی خواهد شد تا همه با زندگینامه این فرمانده رشید که در آزادسازی خرمشهر مجاهدتی ماندگار داشته، آشنا شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نمایندگی نیروی دریایی ارتش در استان در کنار استخدام نیروهای علاقمند و جوانان پرشور سعی می‌کند تا کار رسیدگی به بازنشستگان و خانواده‌های شهدای نیروی دریایی را نیز از نزدیک انجام دهد.

شکری اضافه کرد: نیروی دریایی در استان اردبیل شش شهید والامقام، هشت جانباز افتخارآفرین و ۳۲ خانواده معظم دارم که ما وظیفه رسیدگی به این خانواده‌ها و ایثارگران را داریم.

در جلسه کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری مقرر شد با درخواست نیروی دریایی ارتش نسبت به راه اندازی المان ناوشکن سبلان و نامگذاری میدان سینا به نام شهدای نیروی دریایی ارتش اقدامات لازم انجام شده و از لحاظ فنی و مهندسی ایرادات و اشکالات میدان سینا برطرف و به زودی شاهد رونمایی از این یادمان و سردیس ناخدا هوشنگ صمدی در میدان سینای اردبیل باشیم.

انتهای پیام/

منبع