یک روزنامه عربستانی صعود تیم الهلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را «سینمایی» توصیف کرد.

به گزارش آذرمغان، تیم فوتبال الهلال عربستان در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متزلزلی داشت و با «اما و اگر» سرانجام جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را به دست آورد.

الهلال در گروه نخست این رقابت‌ها دو بار شکست خورد و با ۱۰ امتیاز بعد از استقلال تاجیکستان صعود کرد. الهلالی ها این صعود را مدیون تساوی تیم‌های الاهلی عربستان و الدحیل قطر در گروه سوم هستند.

روزنامه «الریاضیه» عربستان در گزارشی با اشاره به عملکرد نامناسب الهلال در این فصل از مسابقات آسیایی، صعود این نماینده عربستان را «سینمایی» توصیف کرد و نوشت که الهلال در فاصله باقی مانده با تیم استقلال ایران در مرحله یک هشتم می‌تواند لیست بازیکنان خارجی و همچنین سرمربی خود را در صورت نیاز تغییر بدهد.

این روزنامه در مطلب دیگری سوابق رویارویی استقلال ایران با الهلال را بررسی کرد؛ دو تیمی که تاکنون ۷ بار با هم دیدار کرده‌اند و سهم استقلال چهار برد بوده است.

الریاضیه نوشت: «الهلال دو بازی رفت و برگشت با استقلال انجام می‌دهد؛ تیمی که با ۱۱ امتیاز در صدر جدول گروه سوم بود و مستقیم صعود کرد. تیم ایرانی برتری نسبی نسبت به الهلال دارد و از این تقابل‌ها صاحب چهار پیروزی شده است در حالی که سهم الهلال سه برد بوده است.»

البته الریاضیه به اشتباه اعلام کرده است که دیدارهای مرحله یک هشتم به صورت رفت و برگشت است. مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این فصل به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/