رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده مبنی بر افزایش تولید کارخانه سیمان آرتای اردبیل و بهبود شرایط پایداری برق، در تولید سه شیفته این کارخانه از التهاب این بازار تا حد زیادی کاسته شده است. وی با بیان اینکه در کنار این اقدامات سعی شده تا […]

رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده مبنی بر افزایش تولید کارخانه سیمان آرتای اردبیل و بهبود شرایط پایداری برق، در تولید سه شیفته این کارخانه از التهاب این بازار تا حد زیادی کاسته شده است.

وی با بیان اینکه در کنار این اقدامات سعی شده تا به صورت هدفمند و واقع‌بینانه تولید سیمان در بین واحدهای سیمان‌بر به انجام برسد، تصریح کرد: با جلوگیری از دلال‌بازی‌ها و احتکار انجام شده در این بخش، سعی شد تا فضای التهابی کاسته شده و شرایط عرضه و تقاضای مناسبی را در این حوزه شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با کشف بیش از ۱۰۰ تن سیمان در شهرهای مختلف استان که توسط محتکران در انبارها احتکار شده بود، سعی شد تا عوامل دخیل و مخل بازار سیمان به تعزیرات معرفی شده و پرونده‌ای برای رسیدگی به جرایم آنها تشکیل شود.

صادقی افزود: سامانه ۱۲۴ در خدمت همشهریان است تا در صورت مشاهده تخلف در افزایش قیمت و سوءاستفاده در بالا بردن نرخ مصوب فروش سیمان گزارش لازم را ارائه کرده تا به سرعت رسیدگی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار بهبود شرایط برقراری برق در کارخانه سیمان اردبیل و فعالیت سه شیفته این کارخانه، سعی بر این است تا از خروج سیمان از اردبیل نیز به غیر از مجوزهای ضرور صادر شده جلوگیری شود تا با ظرفیت تولید دو هزار و ۳۰۰ تنی کارخانه سیمان امکان حل مشکلات فراهم آید.

صادقی اضافه کرد: با تقویت حوزه نظارت و بازرسی‌ها با همکاری تعزیرات و نهادهای دیگر سعی شد تا جلوی تخلفات احتمالی در این بخش گرفته شده و با تعادل‌بخشی به عرضه و تقاضا آرامش نسبی در این حوزه برقرار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: ضروری است تا برای واحدهای سیمان‌بر به ویژه مجتمع‌های احداثی و پروژه‌های عمرانی به شکل ویژه تأمین سیمان از کارخانه به نرخ مصوب انجام شود تا کمبودی در بازار به وجود نیاید.

انتهای پیام/

منبع