نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، کشور به اقتدار و استقلال در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی، علمی، صنعتی و بخش‌های مختلف رسیده و مسیر اعتلا را سپری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، کشور به اقتدار و استقلال در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی، علمی، صنعتی و بخش‌های مختلف رسیده و مسیر اعتلا را سپری می‌کند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار اعضای کارگروه‌ ستاد دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اردبیل اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور به اقتدار و استقلال در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی، علمی، صنعتی و بخش‌های مختلف رسیده و مسیر اعتلا را سپری می‌کند و کرامت ملت ایران به واسطه جمهوری اسلامی ایران حفظ شده است.

وی توان نظامی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و نیز در سطح بین‌المللی بی‌نظیر دانست و افزود: نمونه آن حضور نیروهای ما در آب‌های بین‌المللی بوده که این نشان از اقتدار و غرور ملی ملت ایران است.

امام جمعه اردبیل، بیان داشت: با وجود گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ما هر روز شاهد اقتدار روزافزون و عزت و عظمت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی هستیم که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را محصول خودباوری و تکیه بر توان داخلی و قدرت مردم دانست و بیان کرد:‌ این دستاوردها سبب شده تا دشمنان نظام در غرب و شرق خشمگین و عصبانی شوند و به دنبال این امر با شناسایی نقاط ضعف ما در کشور که عمده‌ترین آن عدم تبیین حقایق  و روشنگری و ابهام‌زدایی از افکار عمومی بوده در صدد ضربه زدن به نظام برآیند.

عاملی با اشاره به تلاش رئیس جمهور و وزرای آمریکا برای سوق دادن ملت ایران به سمت هیجان و بهره‌برداری‌های مقطعی از این مسائل همچون تبریک شب یلدای باستانی ایرانیان در روزهای گذشته تصریح کرد:‌ با وجود توفیقاتی که کشور در بخش‌های مختلف داشته اما متاسفانه برخی مدیران توان و قدرت تبیین این دستاوردها را ندارند که باید چنین مدیران و افرادی که اهل کار نیستند کناره‌گیری کرده و امور را به افراد کاربلد بسپارند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مورد دستاوردها و برکات انقلاب در استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، عمرانی، استفاده از نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری گفت: توسعه زیرساخت‌ها در روستاها و مناطق دورافتاده اعم از گاز، برق و آب از جمله دستاوردهای انقلاب بوده و ما در نظام گذشته حتی نمی‌توانستیم در خواب هم ببینیم که تمامی روستاها و شهرها از این نعمت‌ها برخوردار شده‌اند.