فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: میزان دستگیری قاچاقچیان و عوامل دخیل در توزیع مواد مخدر در استان اردبیل ۲۳ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

به گزارش آذرمغان، سردار هوشنگ حسینی عصر شنبه در جریان دستگیری اعضای جدید باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی و اطلاعات میدانی پلیس مبارزه با مواد مخدر با مراقبت‌های انجام شده، یک تیم کامل قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اردبیل متلاشی شد.

وی تصریح کرد: در این اقدام پلیس مبارزه با مواد مخدر که در قالب چهار عملیات متفاوت انجام شد، از قاچاقچیان و سوداگران مرگ بیش از ۱۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: عمده این مواد تریاک بوده که در این زمینه با مراقبت انجام شده بیش از ۱۰ نفر از عوامل باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در مناطق مختلف استان اردبیل دستگیر شدند.

سردار حسینی از توقیف پنج دستگاه خودرو در ارتباط با تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: با تلاش مجموعه انتظامی استان اردبیل بیش از ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال کشف و ضبط شده که این میزان کشفیات رشد ۸۳ درصدی را نسبت به فروردین سال گذشته نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این مدت با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۸۵۲ نفر که در تهیه و توزیع مواد افیونی دست داشتند، دستگیر شده و تحویل مقامات قضائی شدند.

سردار حسینی اضافه کرد: در استان اردبیل در یک ماه اخیر ۲۳ درصد افزایش را در دستگیری‌ها شاهد بودیم که این هشدار بزرگی برای مراقبت بیشتر خانواده‌ها از فرزندانشان به ویژه قشر نوجوان و جوان است.

رئیس پلیس اردبیل بیان کرد: همچنان امیدواریم با همراهی اهالی استان و از طریق سامانه ۱۱۰ و ۱۳۰ گزارش‌های خود را در ارتباط با فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر به پلیس ارائه داده تا زمینه دستگیری و برچیدن بساط فعالان این بخش را که با زندگی جوانان و نوجوانان بازی می‌کنند، بیش از گذشته شاهد باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : مهر