به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار؛ علیرغم رکود سنگین حاکم بر بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، ارز دیجیتال لونا کلاسیک با جهش ۲۰ درصدی مواجه شد. بر اساس این گزارش، قیمت لونا کلاسیک با ثبت ۲۵ درصد افزایش قیمت هفتگی، به ۰.۰۰۰۱۸ دلار رسید که این افزایش قیمت ناشی از تکمیل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار؛ علیرغم رکود سنگین حاکم بر بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، ارز دیجیتال لونا کلاسیک با جهش ۲۰ درصدی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، قیمت لونا کلاسیک با ثبت ۲۵ درصد افزایش قیمت هفتگی، به ۰.۰۰۰۱۸ دلار رسید که این افزایش قیمت ناشی از تکمیل توزیع دومین مرحله ایر دراپ توسط بایننس و دیگر صرافی های طرف قرارداد با بنیاد لونا همچون MEXC بود.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت لونا کلاسیک| آیا قیمت LUNC به ۱ دلار خواهد رسید؟

با افزایش قیمت لونا کلاسیک به بالای ۰.۰۰۰۱۸ دلار، در حقیت این رمزارز از روند نزولی خود که از ماه اکتبر در آن قرار داشت و قیمت را تا اوایل هفته گذشته به ۰.۰۰۰۱۴۵ دلار کاهش داده بود، خارج شد.

در حال حاضر، لونا کلاسیک از متوسط قیمت ۲۱، ۵۰ و ۲۰۰ روزه خود فراتز رفته و امید سرمایه گذاران برای آغاز مسیر پیشرفت بیشتر قیمت زنده کرده است. در ادامه مسیر، باید بدانیم که بازه قیمت بین ۰.۰۰۰۱۸۵۰ تا ۰.۰۰۰۱۹ دلار برای لونا بسیار حیاتی بوده که مقاومت مهم ماه سپتامبر را اکنون به حمایت تبدیل کرده است.

اگر گاوها نتوانند این سطح را حفظ کنند، قیمت می تواند مجددا دچار ریزش شده که در این صورت باید شاهد ریزش تا سطح ۰.۰۰۰۱۶ دلار در میان مدت باشیم. اما اگر گاوها موفق به حفظ سطح مذکور شوند، آنگاه قیمت می تواند در میان مدت تا سطح ۰.۰۰۰۲۸ دلار افزایش یابد.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت لونا کلاسیک| آیا قیمت LUNC به ۱ دلار خواهد رسید؟

اما سوالی که اکنون در میان تریدرها و سرمایه گذاران لونا کلاسیک مطرح است؛ اینکه آیا قیمت این رمزارز در طولانی مدت به ۱ دلار افزایش خواهد یافت؟ در پاسخ باید گفت خیر. چراکه تورم ایجاد شده در تعداد توکن های لونا کلاسیک در دوران فروپاشی اکوسیستم لونا، منجر به افزایش تعداد آنها به بالای ۶ تریلیون توکن شده که در صورت افزایش قیمت به ۱ دلار، حجم بازار لونا کلاسیک چندبرابر بیت کوین خواهد شد که چنین امری در شرایط فعلی امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار