به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا شیرین‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اردبیل اظهار کرد: جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است. وی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا شیرین‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اردبیل اظهار کرد: جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۵۷۸ هزار نفر مسافر از استان با اتوبوس جابجا شده بود که این رقم امسال بیش از ۶۸۸ هزار نفر بود و همچنین جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه سواری نسبت سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه تعداد کل مسافران جابجا شده در استان در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مسافر بوده است، گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۲۵۳ هزار سفر انجام شده است.

شیرین‌زاده از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر