به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی نیکزاد شامگاه سه‌شنبه در بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: افزایش فرودگاه‌های اردبیل یکی از اولویت‌ها بوده که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است ولی همچنان رسیدن به وضعیت ایده‌آل مورد انتظار است. وی با بیان اینکه توافقات خوبی برای برطرف کردن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی نیکزاد شامگاه سه‌شنبه در بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: افزایش فرودگاه‌های اردبیل یکی از اولویت‌ها بوده که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است ولی همچنان رسیدن به وضعیت ایده‌آل مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی برای برطرف کردن مشکلات فرودگاه‌های استان انجام گرفت، افزود: برای تحقق موارد توافق، پیگیری‌های لازم به صورت مستمر انجام می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جریان سفر معاونین وزیر راه و شهرسازی، از سرگیری پروازها از طریق فرودگاه پارس‌آباد یکی از موارد توافق بود و در ارتباط با تجهیز این فرودگاه نیز قول‌های مساعد داده شد.

محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز در این بازدید با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه پروازهای فرودگاه اردبیل گفت: قرار است پروازهای حج اردبیل دو برابر افزایش یابد و پروازهای اردبیل مشهد هم دایر شود.

وی با بیان اینکه برقرار شدن پروازهای پارس آباد یکی از مطالبات مردم شهرستان پارس آباد است، گفت: با توجه به اهمیت فرودگاه پارس آباد قرار است پروازها از این فرودگاه روزانه و مطالبات مردم منطقه برطرف شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر