به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جریان بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: بعد از پیگیری چندین ماهه بالاخره موفق شدیم تا پرواز اول صبح در ساعت ۸ صبح و آخر شب در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه را در فرودگاه اردبیل دایر کنیم تا افرادی که اول […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جریان بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: بعد از پیگیری چندین ماهه بالاخره موفق شدیم تا پرواز اول صبح در ساعت ۸ صبح و آخر شب در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه را در فرودگاه اردبیل دایر کنیم تا افرادی که اول صبح به تهران پرواز کرده و آخر شب قصد بازگشت دارند مشکلی از بابت پرواز روزانه نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش پروازهای فرودگاه اردبیل تا ۲۷ سورت در روز امیدواریم مردم اردبیل به ویژه سرمایه گذاران و کارآفرینان مشکلی در تردد روزانه خود نداشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌ها برای تکمیل پروژه ریلی اردبیل خبر داد و بیان کرد: همواره سه موضوع باند فرودگاه اردبیل، تعریض محور اردبیل- سرچم و پروژه ریلی اردبیل- میانه را با جدیت پیگیری کردیم و تلاشمان بر تکمیل و راه اندازی این پروژه‌ها بوده است.

نیکزاد افزود: از ۱۸۵ کیلومتر مسیر راه آهن اردبیل- میانه تاکنون ۱۲۰ کیلومتر ریل گذاری شده و برای ادامه مسیر زیرسازی و روسازی به ۲ هزار میلیارد تومان منابع نیاز است.

وی گفت: از محل ماده ۵۶ قرار است بانک‌های عامل منابع مورد نیاز را تأمین کنند و ۲۴۰ میلیارد تومان منابع نیز از محل سفر رئیس جمهور به این پروژه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر