به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه با حضور در محله عدالت‌آباد از روند اجرای پروژه‌های زیرسازی، برق‌رسانی، گازرسانی و آبرسانی در این منطقه محروم قرار گرفت و به مسئولان استان اردبیل توصیه کرد تا عدالت را در چنین مناطقی که تاکنون بوی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه با حضور در محله عدالت‌آباد از روند اجرای پروژه‌های زیرسازی، برق‌رسانی، گازرسانی و آبرسانی در این منطقه محروم قرار گرفت و به مسئولان استان اردبیل توصیه کرد تا عدالت را در چنین مناطقی که تاکنون بوی عدالت را به خود ندیده، اجرایی و عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی تصریح کرد: با تلاش راه و شهرسازی، شهرداری اردبیل و دستگاه‌های خدمات‌رسان از سال گذشته و در قالب طرح توانمندسازی محلات محروم و سکونتگاه‌های غیررسمی طرح‌های مختلفی در این محلات در حال اجراست که بخشی از آنها به سرانجام رسیده است.

وی گفت: با تلاش شهرداری عملیات زیرسازی و آسفالت در برخی از محلات عدالت‌آباد انجام شده و همچنان این کار تا زمان بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: با همکاری شرکت توزیع برق استان، برق‌رسانی به این محلات به شکل استاندارد و مناسب در حال انجام است و در کنار برق‌رسانی به خانوارها، از لحاظ روشنایی معابر نیز اقدامات خوبی آغاز شده است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با حضور دادستان اردبیل و صدور مجوزهای لازم در کنار نیرورسانی، قرار است شرکت آب و فاضلاب عملیات آبرسانی و همچنین اتصال این منطقه را به شبکه فاضلاب انجام دهد تا بخشی از دغدغه اهالی برطرف شود.

وی اضافه کرد: ما به خوبی محرومیت منطقه و نگرانی اهالی را احساس می‌کنیم و تمام تلاشمان در مجموعه قوه مقننه بر این است تا در بودجه‌ریزی‌های سالانه منابع خوبی را برای رفع محرومیت از چنین مناطقی اختصاص دهیم که قطعاً در دو سه سال آینده محرومیت از عدالت‌آباد، ایران‌آباد، گلمغان و… رفع خواهد شد.

موسوی بیان کرد: برای آسفالت‌ریزی و توسعه معابر قیر رایگان در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد که در این زمینه از طریق راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تدابیر و پیگیری‌های لازم نیز در حال انجام است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همکاری و تلاشی که استاندار جدید اردبیل و دیگر مسئولان دلسوز خواهند داشت، قطعاً تا سال آینده بخش عظیمی از نارسایی‌های زیرساختی در این منطقه رفع و اهالی طعم خوش پیشرفت و توسعه را خواهند چشید.

انتهای پیام/

منبع