به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ترحم مصری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای معاونین دانشگاه محقق اردبیلی از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد ۴ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد. وی تصریح کرد: این رشته‌ها شامل طبیعت‌گردی گرایش اکوتوریسم و مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ترحم مصری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای معاونین دانشگاه محقق اردبیلی از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد ۴ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: این رشته‌ها شامل طبیعت‌گردی گرایش اکوتوریسم و مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک در دانشکده علوم اجتماعی، مهندسی شیمی گرایش نانوفناوری در دانشکده فنی و مهندسی و تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: پذیرش در این رشته‌ها به صورت روزانه بوده و از مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

مصری افزود: پس از انجام فرآیندهای مورد نظر نسبت به جذب دانشجو برای تحصیل در رشته‌های جدید این دانشگاه اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش ۳۸ دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در ۲۰۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود ۱۱ هزار دانشجو دارد که در ۱۱ دانشکده این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

منبع