سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه طی سه روز آینده شرایط جوی پایدار را در سطح استان شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تداوم وزش باد جنوبی تا امشب در مناطق مرکزی و جنوبی […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه طی سه روز آینده شرایط جوی پایدار را در سطح استان شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تداوم وزش باد جنوبی تا امشب در مناطق مرکزی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: از امروز دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد، به طوری که در مناطق شمالی استان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هوای گرم حاکم می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین طی این مدت به ویژه امروز در اوایل شب در مناطق کوهستانی از شرایط فصلی و محلی رشد ابرهای همرفتی و رخداد رگبار پراکنده نیز احتمال می‌رود.

محمدی ادامه داد: از عصر چهارشنبه تا شنبه هفته آینده شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در ساعاتی از شبانه روز در بیشتر مناطق استان از جمله در مناطق کوهستانی و به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: البته با توجه به نوع بارش‌های بهاری، در ارتفاعات استان رخداد صاعقه و در مناطق مستعد رخداد سیلاب موقتی نیز دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر