به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد 25 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و تولیدی با اعتبار 10/4 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علی بهشتی فرماندار شهرستان گرمی مغان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : با هم‌اندیشی بیشتر خدمات نظام و دولت برای مردم اطلاع رسانی شود، روسای دستگاهای اجرایی شهرستان در ایام هفته دولت از ظرفیت های روابط عمومی ها، رسانه ها، فضای مجازی در بحث اطلاع رسانی باید استفاده کنند.

وی افزود: بعضی از موانع و مشکلات با همکاری و مشارکت خود مردم قابل حل است، و طرح ها و پروژه های قابل افتتاح با حضور خود مردم باید افتتاح و به بهره برداری برسد.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده در تلاش هستیم در سفر رئیس جمهور محترم به استان اردبیل اعتبارات لازم برای برطرف شدن مشکلات آب شرب شهرستان تامین و تخصیص داده شود.

علی بهشتی فرماندار شهرستان گرمی مغان با اشاره به شروع مبادله موافقتنامه اعتبارات سال جاری گفت: تمای روسای دستگاههای اجرایی پیگیری اعتبارات سال جاری باشند تا مبادلات موافقتنامه را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند.