فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی از افتتاح همزمان ۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش آذرمغان، طاهر رحیمی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج و سپاه در گرمی اظهار کرد: به‌صورت همزمان در سطح شهرستان گرمی ۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به جزئیات افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: از این پروژه‌های افتتاح شده ۷ خانه محروم، ۲ پروژه آب‌رسانی سیار و ۱ پروژه آب‌رسانی کشاورزی است که در مناطق محروم شهرستان گرمی به مردم تحویل داده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی بیان کرد: این پروژه‌ها با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، سازمان بسیج سازندگی استان و بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان گرمی تکمیل شده است.

رحیمی افزود: علی‌رغم اینکه بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان درگیر مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان بودند، پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در سطح شهرستان با شتاب تداوم داشته است که امروز شاهد افتتاح همزمان ۱۰ مورد از این پروژه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه شهرستان گرمی محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم در دستور کار خود قرار داده است، افزود: بسیج و سپاه در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بوده است و از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در شهرستان گرمی بسیج سازندگی، پایگاه‌ها، حوزه‌ها، اقشار و گروه‌های جهادی برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کردند.