طهماسب فرهنگ در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: همزمان ایام الله دهه مبارک فجر طرح‌های اشتغال روستایی و صنعتی در استان اردبیل با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افتتاح و به بهره‌برداری می رسند. وی با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به اردبیل گفت: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر […]

طهماسب فرهنگ در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: همزمان ایام الله دهه مبارک فجر طرح‌های اشتغال روستایی و صنعتی در استان اردبیل با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افتتاح و به بهره‌برداری می رسند.

وی با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به اردبیل گفت: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به کوثر و نمین طرح‌های اشتغالزا را با حضور استاندار، فرماندار و نمایندگان مجلس افتتاح کرده و در جریان روند اجرایی آنها قرار می گیرد.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید اردبیل افزود: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا تمامی طرح‌های نیمه‌تمام و آماده افتتاح در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری برسند تا اهالی شهرهای مختلف از مزایای آن استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این طرح‌ها شامل واحدهای صنایع برق و الکترونیک هیرو، تولید سموم کشاورزی، تولید رنگ ترک ساختمانی، تولید محصولات چوبی، تولید فرش دستباف، تولید پوشاک، پرورش شترمرغ و صندوق‌های خرد محلی زنان و… است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید اردبیل از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به این واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها با تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق کارآفرینی امید با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.

فرهنگ بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم در این واحدها اشتغال‌ ثابت فراهم می آید.

انتهای پیام/

منبع