به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شهرام حبیب زاده ظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد اظهار کرد: به همراه فرماندار شهرستان پارس آباد بازدیدی از بیمارستان شهدای این شهرستان و خصوصاً ICU در حال اتمام دوم بیمارستان شهدای پارس آباد داشتیم. وی گفت: دومین آی‌سی‌یو در حال اتمام بیمارستان شهدای پارس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شهرام حبیب زاده ظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد اظهار کرد: به همراه فرماندار شهرستان پارس آباد بازدیدی از بیمارستان شهدای این شهرستان و خصوصاً ICU در حال اتمام دوم بیمارستان شهدای پارس آباد داشتیم.

وی گفت: دومین آی‌سی‌یو در حال اتمام بیمارستان شهدای پارس آباد که سعی بر این است تا ۱۰ روز آینده با توجه به اینکه تجهیزات این ICU آماده است باعث بهره برداری و خدمات رسانی به مردم این منطقه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: شهرستان پارس آباد با توجه به اینکه شهرهای مجاور را هم در خصوص بیماری کرونایی خدمت رسانی می‌کند و تحت فشار درمانی بیشتری قرار دارند که امید است با کمک بیشتر به این شهرستان شرمنده مردم این منطقه نباشیم.

حبیب زاده در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا، افزود: شهرستانهای اردبیل و پارس آباد و اصلاندوز و گرمی و مشگین شهر و سرعین و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله سوار و نمین و نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی تصریح کرد: دومین ICU در حال اتمام بیمارستان شهدای پارس آباد با تعداد شش تخت و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این بازدید عنوان کرد: با توجه به اینکه هم میزان مراجعات حضوری و هم میزان افراد مثبت در سطح شهرستان به شدت افزایش یافته است از عموم همشهریان عزیز انتظار است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را بیشتر رعایت کنند.

وی بیان کرد: همچنین از کسانی که واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم از پیک پنجم این ویروس که بسیار خطرناک‌تر و شرایط انتقال آن هم سریع‌تر است عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع