به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باشگاه پرسپولیس یکی از نخستین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران است که فعالیت نقل و انتقالات تابستانی خود را خیلی زود آغاز کرده است. این تیم پس از جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی سراغ دانیال اسماعیلی فر رفت و توانست بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان را جذب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، باشگاه پرسپولیس یکی از نخستین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران است که فعالیت نقل و انتقالات تابستانی خود را خیلی زود آغاز کرده است.

این تیم پس از جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی سراغ دانیال اسماعیلی فر رفت و توانست بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان را جذب کند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی جذب بازیکن برای این تیم را ادامه می‌دهد که تکلیف برخی بازیکنان فعلی را نیز پس از مشورت با یحیی گل محمدی قطعی روشن کرد.

هرچند مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر تاکید کرده اند هنوز لیست خروجی این تیم مشخص نیست اما پیگیری های پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان نشان می دهد رامین رضاییان از این تیم جدا شده است و دیگر جایی در لیست فصل آینده نخواهد داشت.

همچنین حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس با وجود جذب علیرضا بیرانوند همچنان در این تیم ماندنی است. او یک فصل دیگر نیز با سرخپوشان قرارداد دارد و تنها در صورتیکه خودش بخواهد می‌تواند از این تیم جدا شود در غیر این صورت فصل آینده نیز در این تیم باقی می‌ماند.

باشگاه پرسپولیس تا امروز چهارشنبه مرتضی پورعلی گنجی (مدافع وسط)، علیرضا بیرانوند (دروازه بان) و دانیال اسماعیلی فر (مدافع راست) را به صورت رسمی به خدمت گرفته است و مذاکره برای جذب نفرات جدید ادامه دارد. «لک

انتهای پیام/

منبع